Ik ben Astrid de Rooij en op 1 januari 2022 gestart met Astrid Vitaal.

Ik heb ervaren dat leiderschap en bedrijfscultuur bepalend is voor werkgeluk en positieve en gezonde medewerkers. En daar heb je als werkgever zelf grote invloed op. Wil je weten hoe je verschil kunt maken? Kijk dan bij Diensten.

Ik sta voor vakmanschap en ben ingeschreven bij het Register Consultant Duurzame Inzetbaarheid. Dat garandeert dat ik de juiste kennis heb opgedaan en bijscholing volg om die kennis ook op pijl te houden.

Het maakt mij blij als ik de effecten van een duurzaam inzetbaarheid programma ervaar als ik jouw bedrijf binnenstap.

Typerend voor mij

Ik ben enthousiast en weet hoe ik anderen kan inspireren met mijn ideeën. Van nature heb ik een positieve blik en kijk naar persoonlijkheid en iemands sterke punten.
Ik ben sterk in analyseren en creatief in het bedenken van mogelijkheden en oplossingen. Daarnaast ben ik resultaatgericht en weet hoe je plannen kunt omzetten in projecten en activiteiten. Hierbij heb ik oog voor de belangen van alle betrokken partijen.
Met mijn ervaring als manager weet ik wat het betekent om een bedrijf te runnen. Ik overzie het geheel en snap hoe de radartjes van alle afdelingen in elkaar grijpen.

Arbeidsverleden

Van 2001 tot en met 2021 ben ik werkzaam geweest bij Ledenvereniging Thebe Extra in diverse functies. Hier heb ik 7 jaar de rol van algemeen manager vervuld. Daar heb ik leiding gegeven aan 20 personen en heb daarmee ervaren wat het werkgeverschap inhoudt.
Daarvoor ben ik 4 jaar werkzaam geweest als office manager en 4 jaar als medewerker binnendienst. Kijk voor een compleet overzicht van mijn arbeidsverleden op mijn LinkedIn pagina.

Relevante opleidingen

  • Werkdesign – Vivic
  • Register Consultant Duurzame inzetbaarheid – Avans+
  • Expert familiezorg – Exfam Tilburg
  • LCS level 1a – Lean Yellow Belt        
  • Professional master project- en programma management – NCOI
  • Praktisch leidinggeven – ICM
Astrid Vitaal opgenomen in register RCDI